Objev měsíce : Travel Bible


Zajímá Vás cestování, ale nevíte jak na to? Bojíte se, že to bude drahý? Nevíte, kde sehnat levný hotel nebo letenku? Víte, že třeba do Londýna se dá letět už od 600 korun za zpáteční letenku? Nebo už jste nějaký ten čas cestovateli srdcem i duší a chcete nalézt nějaké nové a zajímavé informace, jak třeba zpeněžit fotky či videa z cest? Pro tuto knihu neexistuje žádná překážka a najdete tam opravdu vše, co chcete a potřebujete ohledně cestování vědět. Dosud jsem si myslela, že o cestování vím hodně, ale po přečtení této knihy jsem zjistila, že je ještě mnoho věcí, který se musím naučit!  

A jak jsem na knihu narazila? Úplně náhodou! Je to cca 3 týdny zpět,  co jsem cestovala vlakem do Košic a potřebovala jsem si nutně koupit něco na čtení. Přece jenom cesta do Košic vlakem trvá 8 hodin. Zašla jsem tedy na Václavák do neoluxoru a narazila jsem tam na tuhle božskou knihu. Musím Vám říct, že to byla láska na první pohled!

Rozšířené vydání, které obsahuje tištěnou knihu o 408 stranách a navíc i roční VIP členství stojí 509 Kč. O tom, co je to VIP členství vám povím později. Pokud se vám tato varianta bude zdát drahá, tak si můžete koupit pouze e-book za 390 korun.  Co Vám, ale budu povídat....tištěná kniha je tištěná kniha.

VIP členství znamená, že máte přístup k většině velmi zajímavých článku na blogu na webových stránkách travel bible. Některé články jsou přístupné a jsou zdarma, ale pro většinu potřebujete VIP členství, které získáte koupí knihy. Blog systematicky navazuje na knihu a doplňuje ji. Já jsem udělala chybu, že jsem knihu koupila v neoluxoru a tam jsem členství bohužel nedostala. Takže všem zájemcům doporučuji si knihu přímo zakoupit na stránkách travel bible, aby jste o výhodu členství nepřišli. 

Kniha je velmi motivační a myslím si, že dokáže člověku opravdu hodně zvednout chuť cestovat. V první části knize naleznete par rad a triku, jak se vůbec přimět cestovat, protože to není vždy lehká věc a dospělí mívají milion výmluv, proč to nejde. V knize není nic žádná překážka- hypotéka, děti a další věci, které se musí vyřešit pokud chceme vycestovat.  Další část knihy pojednává o užitečných radách, kde objednávat šikovně levné letenky a jaké datumy raději volit když chceme někam letět.

Čím víc je člověk všestranný s nevázaný tím lépe !!



Zaujala Vás kniha, tak jako mě? 

Díky Ilu 


Komentáře

Oblíbené příspěvky