Romantický večer s wellnesem a 4-chodovou večeří


,,Necháváte se rádi rozmazlovat? Rádi by jste si alespoň na jeden večer odpočinuly od veškerého stresu a nechaly se rozmazlovat?" Tak jste tu správně! Já jsem se nechala spolu s mým drahým přítelem rozmazlovat a bylo to něco extra pro náš pro oba! 

Jak to, ale všechno probíhalo? Vše to začalo tím, že se se začal blížit den, kdy měl přítel oslavit své velké 30. narozeniny a já jsem mu chtěla připravit něco extra! Nechtěla jsem kupovat nějaké ohrané dárky jako jsou ponožky, peněženka nebo pěkné pero na psaní. To jsou lehce předvídatelné dárky a neudělají takovou radost, jako nějaké velké a nečekané překvapení.

Pátrala jsem proto po celém internetu, abych našla nějaký typ na narozeninovou oslavu a pak mě to najednou trklo. ,,Proč to neudělat u nás ve měste ? aby jsme nemuseli řídit? Však u nás je skvělý a luxusní hotel, který dostal od pana Pohlreicha všechny ty jeho tři hvězdy?" Nápad byl v tu chvíli doma. Ještě ten samý den, co mě tenhle nápad napadl jsem napsala na facebookovou stránku Hejtmanského dvora, že bych měla zájem o narozeninovou oslavu pro přítele aniž bych věděla jestli něco takového poskytují. Milá slečna Hůlová, která se o tyto služby stará mě během hodiny kontaktovala, že bychom se mohli potkat na případné schůzce, kde by jsme všechny možnosti spolu probraly a ona by mi ukázala i různé fotografie z minulých akcí. Na to jsem hned kývla a ještě ten večer jsem si to štrádovala do hotelu Hejtmanský dvůr ve Slaném na Masarykově náměstí. Paní Hůlová byla na mě velmi milá. Ukázala mi všechny možnosti a provedla mě hotelem a ukázala mi jejich  wellness centrum, které je samozřejmě otevřené pro širokou veřejnost.

Měla jsem na výběr ze dvou variant, které se mi zamlouvali ze všech dalších možností nejvíce:
1. Welless večer ( whirpool a sauna) s mísou ovoce a láhví šampaňského a k tomu 4- chodová večeře
2. Večer plný vaření pro 3 páry, kdy celý večer vaří muži a ženy své drahé polovičky sledují a vše co se uvaří se také sní....

Moje volba padla samozřejmě na wellness.

Musím uznat, že přes všechny mé obavy probíhal celý večer hladce a personál hotelu od recepční po číšníky se o nás staral bravůrně. Pří příchodu do hotelu jsme dostaly od milé slečny recepční všechny propriety potřebné k wellnesu, pár instrukcí a klíče od šaten. Měla jsem slíbeno, že vše, co jsem požadovala připravit jako zapálené svíčky a přáníčko, bude již na své místě. Také, že bylo.
Přítel byl mile překvapen, což mě hřálo u srdce, protože moc ráda dělám radost ostatním a zejména pak jemu. Dvě hodinky jsme si tedy perfektně užili a něco málo dobré nálady k tomu dodala i lahvinka vychlazeného šampaňského a obrovská mísa čerstvého ovoce. Střídali jsme whirpool se saunou a já jsem v tento večer poprvé strávila více jak 5 minut v sauně. Nevím, kde vznikla moje předchozí averze k sauně, ale tentokrát jsem změnila názor. A pozor, sauna mi docela hodně pomohla v léčbě rýmy, protože v Sobotu jako na potvoru jsem dostala hroznou rýmu.

Po relaxaci jsme se odebrali do hotelové restaurace ve vyšším patře. Pro přítele jsem chtěla udělat další překvapení v podobě balonků, ale ne ledajakých balonků, ale balonků v podobně písmen ,,MI,, jako Mirek a nebo v našem podání jako ,, miláček ,, no a s číšníkem jsem byla od rána domluvena, že balonky, které jsem přinesla nafoukne a zavěsí někam rozumně nad stůl. Nakonec nechal balonky na stole, ale i tak to vypadalo dobře......Takže moc děkuji. 
Přítelovi se to samozřejmě moc líbilo.Zlaté velké balonky spolu s balonkem s číslicemi 30 vypadali na slavnostně prostřeném stole fakticky luxusně.
Poté nás číšník usadil ke stolku, dal nám vybrat víno, tak aby se perfektně hodilo ke všem chodům a začala se podávat večeře. První jsme dostali na malé lžičce Amuse bouche ( předkrm ve formě finger food), poté vynikající medajlonky z lososa pečené v krustě ze sezamu a lněného semínka a carpacio z cukety a červené řepy. Poté přišla na řada polévku consommé s kořenovou zeleninou a játrovými knedlíčky. Hlavní chod představovaly hovězí líčka na hrášku a červené řepě podávaná na karotkovo-bramborovém pyré. A jako poslední chod/zákusek nám bylo podáno vanilkové creme-bruleé s horkým ovocem a meruňkovou zmrzlinou. No nezní to dokonale? Já jsem byla opravdu nesmírně překvapena. Ne že bych nikdy nebyla na takové večeři, ba spíše naopak, protože já už za život vymetla takových restauracích, že kdybych si měla vést seznam, tak bude dlouhý alespoň kolik set metrů, ale prostě jsem byla jenom velmi mile překvapena, že i na malém městě může něco takového parádního fungovat. 

Během celé večeře jsem jenom mlaskaly, protože to bylo opravdu vynikající a ven jsme vycházeli zrelaxovaní, opití, dobře najedení a napití a plní dobrého pocity z krásného večera!

Takže pro všechny, kdo by si chtěl wellness nebo jiné služby vyzkoušet, tačí navštívit stránky Hejtmanského dvora (www.hhd.cz), kde všechny informace jsou uvedené včetně kontaktů. A kdo by se bál, že Hejtmanský dvůr leží mimo Prahu, tak se není čeho bát. Z Prahy je to zhruba 45 minut a to počítám cestu z centra až sem nebo případně můžete využít ubytovacích možností hotelu a přespat zde, dát si navíc skvělou snídani a druhý den navštívit město Slaný - a že je tu co navštívit. Pro pány jsou tu dva skvělé pivovary, co vaří jedno z nejlepších piv u nás ( Továrna a Antoš) a pro dámy je tu historické centrum, nějaké ty obchody, solárko, různé salony a tak dále.

Takže moc děkuji 
S láskou Ilu....







Komentáře

Oblíbené příspěvky