Hooo...Hoooo....Vánoce už nám klepou na dveře...



Moc dobře vím, že už je to nějaký ten pátek, co jsem se neozvala s novým článek. Bylo toho poslední dobou hodně....a když píši, že toho bylo hodně tak myslím opravdu hooooodně moc věcí. Letošní Vánoce se přiblížili nějak moc rychle a já jsem se ještě nestihla přeladit a hodit se do takové té pravé vánoční nálady. Všechno jsem dělala ve spěchu a neměla jsem z toho ten správný požitek.  Je to tím, že ještě dnes 23.12 jsem v práci do 9 hodin A MYSLÍM spíše na pracovní povinnosti než na to, jak budu trávit zítřek.....i když docela se upřímně těším, až do dneska zabalím, hodím práci za hlavu a pojedu konečně domů. Napříč všemu tomu spěchu jsem letos překvapivě stihla upéct tři druhy cukroví a doma uklidit a ozdobit stromek a nezbláznit se z toho, i když občas už to bylo na hranici musím říct. Dala jsem si sama sobě výzvu, že letos upeču alespoň ty naše tradiční perníčky a myslím, že jsem to zvládla bravurně. Trochu jsem si zanadávala při zdobení, protože jsem si nedokázala připravit tu správnou konzistenci polevy, ale nakonec jsem zvolila taktiku zdobení klasickým mikrotenovým sáčkem a šlo to jedna báseň. Pustila jsem si k tomu koledy, ZAPÁLILA jsem svojí novou yankee candle se skořicí a byla jsem na chvíli spokojená. To byl veget.....

Nesmím si ale stěžovat a nesmím být negativní. Taky to mohlo dopadnout hůř a mohla jsem si to štrádovat na Štědrý den do práce. Měla jsem vlastně obrovské štěstí, že na mě tyhle Vánoční směny nevyšly. Nejradši bych tyhle vánoční směny zakázala úplně a ze Štědrého dne bych udělala svátek, aby všichni lidé měli volno a mohli být se svou rodinou. Jaký  názor na to máte vy? Já si neumím představit, že bych o Štědrý den ještě měla pracovat. S rodinou ten den trávíme různými aktivitami. Chodíme společně na zpívání koled do kostela, trávíme spolu i oběd a odpoledne připravujeme všechny možný řízky, salát a kapra na štědrovečerní večeři ....asi jako každá běžná česká rodina. Těším se letos i na ježíška jelikož rok 2016 byl pracovně celkem úspěšný a tak jsem chtěla udělat všem radost a koupit jim nějaký pěkný dárek z čeho by měli fakt velkou radost. Dala jsem si hodně záležet na dárkách pro přítele, ale ani rodinu jsem nezanedbala. 

Co si třeba dáváte na štědrovečerní hody? Sázíte na klasického kapříka nebo máte raději řízky? Já proti rybám nemám vůbec nic zlého a naopak se s nimi cpu relativně často, ale když zrovna ten kapr mi nikdy moc neoslovil a nevím proč....je pravda, že nikdy jsem nezkusila jiný recept, než jsou klasické smažené podkovy a třeba takový kapr na modro by mi třeba zrovna chutnal, ale u nás to nikdo nevaří…. Takže já zůstávám u své každoroční klasiky řízků se salátem. Tohle jídlo mě snad nikdy neomrzí. Jednou jsme takhle s bráchou přemýšleli, ještě když jsme bydleli oba dva doma, že si uděláme jednou na Štědrý den něco hodně speciálního, co si běžně neděláme....například takové sushi nás velmi zajímalo nebo nějaké hodně kvalitní argentinské steaky by stály za to, ale nikdy jsme to pak neuskutečnili....ale nápad to byl zajímavý a dodnes o něm uvažuju, ale stejně to vždy skončí u klasiky.

Také vás nebaví kupovat takové ty tuctové dárky, které seženete v každém Tescu na rohu ulice? Mě tyto věci přijdou úplně strašně moc neosobní a dle mého názoru nemůžou udělat člověku takovou radost jako nějaký originální dáreček. Jo je pravda, že sprchové gely, šampony a další kosmetické produkty se vždycky hodí, ale na druhou stranu jsou dostupné v každém obchodě a každý si je může koupit v průběhu celého roku. Já nad dárkem přemýšlím....nebo se o to vždy snažím. Chci, aby dárek vystihl toho člověka, kterému dárek dávám. Je to někdy obtížné něco vymyslet, ale díky bohu existuje internet a díky němu i nepřeberné množství různých e-shopů, kde jsou miliony a miliony zboží.  Tak proč nevybrat něco hezkého?

Chtěla jsem Vám tímto vánočním článkem popřát krásné, poklidné a šťastné Vánoce. Ať je strávíte se svými rodinami, přáteli či přítelkyněmi a příteli. Není nic lepšího trávit Vánoce s těmi nejbližšími. Hoďte na Vánoce všechny starosti za hlavy s užívejte si jenom toho krásného Vánočního období, protože kdy jindy se hodit do pohody, když ne na Vánoce? Podívejte se na nějaké pohádky a vánoční filmy, dejte si dobrou večeři a obdarujte své nejbližší. 
Takže vám všem čtenářům přeju šťastné a veselé svátky a hlavně i divokého silvestra!









Komentáře

Oblíbené příspěvky