Dvoudenní low cost trip do Londýna!




Ano! Čtete naprosto správně. Před necelým týdnem jsem se dozvěděla, že letím na dva dny do Londýna. Ze začátku to byl trochu šok ale nakonec jsem měla z této radostné zprávy obrovskou radost už z několika důvodů. 

1. První důvod - Londýn je moje srdeční záležitost a miluji celou jejich kulturu včetně jídla. Každý o mě ví že po fish and chips jsem jako divá. 
2. Druhý důvod - Je to přesně rok, co jsem tam byla naposledy. Takže si uděláme letos opět takové malé opáčko. 

Přítel se mě ani nezeptal zda s cestou souhlasím a objednal to (stejnak věděl, že já jsem pro každou srandu a žádný výlet si nenechám ujít). Navíc na internetu se minulou středu objevily super levné letenky s odletem dokonce i z Prahy, což je naprostý luxus a nebýt rychlé reakce při objednání, tak bychom měli asi smůlu. Letenky byly ihned vykoupené, co jsme se následně dívali na stránky aerolinky se kterou do Londýna poletíme. Takže naprostá peckáááá!

Hned po koupi letenek jsme si udělali doma takový měnší průzkum po internetu ohledně hotelů v rámci Londýna. Většinou jsem vždy bydleli nedaleko letiště heathrow a dojížděli jsme každý do centra. Ubytování nebylo tenkrát vůbec špatné a většinou jsme měli hotely typu holiday Inn které se pyšní čtyřmi hvězdičkami a hodně kvalitní anglickou snídaní. Nevýhodou nadruhou stranu bylo někdy až úmorné cestování z kraje Londýna do centra. Cesta nám kolikrát zabrala i dvě a půl hodiny z celého dne, což je šílený pomyšlení a navíc jsme se mačkali v totálně přeplněném metru a to nebyla úplně příjemná záležitost + navíc ještě všelijaké přestupy z metra na autobus a opačně. 

Už delší dobu jsem členem cestovatelské skupiny na facebooku kde se čas od času objevují zajímavé tipy na všemožné záležitosti okolo cestování. Nedalo mi to a na skupinu jsem napsala žádost ohledně toho, jestli někdo nemá vyzkoušený nějaký super hotýlek ,co nejblíže centra Londýna a dostalo se mi spoustě zajímavých odpovědí. Nakonec jsem dala na doporučení jedné slečny a zarezervovali jsme si hotel od společnosti easyHotel. com. Jedná se o velmi levné řetězce hotelů pro low cost cestovatele. Hotely jsou údajně čisté dle rezenzí a hlavně se nachází hned v centru Londýna což je přesně to ,co já potřebuji. Jediná nevýhoda je, že rezervace je nevratná a musí se hned platit skrz platební kartu a nejsem si jistá jestli vám peníze vrátí když se cokoli stane a nebudete moci přijet v daný termín. Cena hotelu je na noc 50 liber přímo vedle stanice Victoria - samozřejmě se dá s cenou jít ještě níž ale to už musíte být ubytováni jedině v nějakém hostelu.

A kolik nás vlastně vyšla letenka?

Letenka nás vyšla v přepočtu na 1500 Kč s tím ze první cesta letadlem bude směřovat n letiště Luton a druhou cestu absolvujeme z letiště Gatwick. Tato skutečnost že budeme odlétat z jiného letiště než z toho kam jsme přiletěli nám nijak nevadí. O tu cestu až tolik nejde a jsem rada že ušetříme nějaké peníze které můžeme investovat například do dobrého oběda v Londýně. 

Jaký plán v Londýně máme ještě zdaleka nevím. Tyhle akce máme většinou takové spontánní. Přiletíme, ubytujeme se a jdeme do centra a ono se vždy něco zajímavého objeví. Londýn je celý zajímavý a inspirativní a už samotné procházení se ve mě zbuzuje ten správný pocit svobody. Těším se až zase budeme mít s přítelem dva dny sami pro sebe bez nějakých problému a budeme  si užívat jeden druhého. Co je lepšího než cestování s vaší nejbližší osobou?

A další povídání o Londýně nechejme zase na jindy, třeba až budu zpátky tak vám popovidám jaké to bylo.....






Komentáře

Oblíbené příspěvky