Brunch Marie Terezie v Obecním domě


Tento článek jsem již několikrát rozepsala a buď jsem ho smazala a nebo jsem ho zapomněla uložit a tím pádem jsem přišla o všechny dosavadní verze. Nevadí. Pustím se do toho znova a lépe.

Brunch Marie Terezie byl pro všechny velkou a výjimečnou událostí. Prostory obecního domu jsou sami o sobě velkým zážitkem už jenom když dovnitř vstoupíte a co je lepší než když tam můžete rovnou jíst a popíjet vaše oblíbené jídla a nápoje při živé hudbě.
Před několika měsíci jsme si zakoupili na recepci Obecního domu dva dárkové vouchery. Jeden voucher určený pro dvě osoby stál přesně 2600 Kč a obsahoval neomezenou konzumaci jídla a alkoholických nápojů po celý čas brunche. V normální situaci by jsme to asi nekoupili ale vzhledem ke kulatým narozeninám přítele mamči jsme neváhali a přišlo nám to jako ideální dárek.

Celý brunch se již podle jeho názvu nesl v prvorepublikovém a rakousko-uherském duchu. Na začátek se podávala tradiční cibulová polévka s krutony, následovalo maso z pečené krůty či vepřový jazyk a na závěr byl k mání obrovský rakouský sachr dort. Všechna jídla byla dokonale zpracovaná a ochucená a pro můj mlsný jazýček to byla dokonalá pastva chutí.  Všechny jídla jsme zapíjeli výborným bílým vínem, které bylo pečlivě vybrané aby ladilo k masům, které se to odpoledne podávalo.

Obecní dům nabízí k zakoupení i další tématické brunche které se mi jevili také jako super zážitek. Podívejte se na webové stránky restaurce art nouveau.








Komentáře

Oblíbené příspěvky