Výlet za krásami ČESKÉ republiky - Kodaň a Karlovy Vary

krásné pondělní odpoledne....
Jak jste si užili krásný letní víkend? Doufám že jste ho užili stejně dobře jako a možná i lépe! Tohle počasí úplně vybízí jít někam k vodě nebo někam si sednout na zahrádku do baru a dat si studený sladký drink. Zkusili jste už něco takového letos? Popřípadě jestli ano tak napište do komentáře kde jste byli a jestli máte nějaké super typy. 

Já jsem tento víkend měla volno a mimo povedené rodinné oslavy která trvala od Pátku až do Soboty, jsem s přítelem navštívila mnoho zajímavých míst a musím říct že jsme si to moc užili.  V Sobotu odpoledne jsme vzali auto a využili jsme toho, že jsme se pohybovali okolo Benešova u Prahy a zajeli jsme se podívat na Slapy.  Po cestě jsme se zastavili na naší oblíbené vyhlídce která je po cestě na Rabyň. Tam jsme si potom zapůjčili malou loďku a na hodinu jsme vyrazili na vodní hladinu se opalovat. Na Slapech už bylo poměrně hodně lidí kteří se tam na trávníku povalovali a relaxovali a tu a tam i někdo plaval v jezeře í když voda nebyla ideálně čistá. 

Nejlepší to bylo ovšem v Neděli. To jsme se brzo ráno vrátili domů a využili jsme na výlet směrem sever. Náš plán byl jasný.  Chtěli jsme už dlouho navštívit Kodaň.  Je to krásné městečko které kdysi dávno bylo součástí Sudet a stavby tam  jsou koncipovány do německé architektury.  Na náměstí jsme si dali pod slunečníky dobrý oběd v restauraci u Lípy a pak jsme se vydali na procházku městem. Město je parádně upravené a vybízí občany a návštěvníky k procházce. Nedaleko centra teče řeka Ohře a podél ní je vybudována stezka jak pro chodce tak i pro cyklisty. Ve městě je malý gotický hrad a spleť hradeb a opevnění které jsou také nově rekonstruované. 
Musím ti t že jsem si procházku velmi užila a odnesla jsem si z ní velké množství krásných fotografií, které uvidíme pod článkem. 

Potom co jsme prošli město a zajímavá místa tam jsme zabrouzdali do příjemné cukrárny na náměstí a dali jsme si na ochlazení zmrzlinu a pak uz následovala další etapa dne. Odpoledne jsme si udělali takovou menší poznávací cestu autem napříč Krušnými Horami, kde jsme si užívali krásné pohledy na přírodu a horské stavby. Autem jsme přijížděli hned vedle Božího daru a Klinovce ale tam jsme nezastavovali jelikož je to pár měsíců kdy jsme tam byli na prohlídce.  Poté jsme sjeli dolů z hor směrem na západ a spontánně jsme se domluvili, že ještě navštívíme Karlovy Vary.  Celou dobu jsem řídila já.  Jsem teď v takové fázi, že jakmile se někam jede tak řídím já abych v tom měla praxi a nezapomněla to. 

Karlovy Vary mě mile překvapily. Byla to jen taková menší ochutnávka na dvě hodinky.  Zaparkovali jsme nedaleko známého hotelu Pupp a pěšky jsme se vydali po kolonádě až na druhou stranu města.  V Karlových Varech jsem byla už několikrát ale nikdy ne za takového krásného počasí.  Byla jsem překvapená jak je to město pohádkově krásné.  Je pravda že na každém rohu je drahý obchod se šperky a oblečením ale toho se člověk nemusí všímat. Já jsem koukala především po architektuře. Měla jsem chuť se posadit někam do stínu kaštanů a dat si kávu nebo nějaký zákusek a kochat se u toho výhledem. 
Společně jsme se včera domluvili že tam rozhodně musime jet ještě jednou a aspoň minimálně na celý jeden den a podívat se například do muzea podzemních pramenů a dalších zajímavých atrakcí.  

Co vy a Karlovy Vary??????













Komentáře

Oblíbené příspěvky